donderdag 1 december 2011

Prijs en Siggy

Hallo allemaal / hello everyone,


 In Hubertine's give away ben ik de gelukkige winnaar geworden van die wonderlijke creatie, die Otedama heet. 
 Wat een verrassing!
 Ik wacht met spanning de post af:>)
~~~~~
 In Hubertine's give away I was so lucky to win that miraculous Otedama. What a surprise!
 Can hardly wait till Mr. Postman comes to deliver it :>)

*******
 In de oven staan een chocoladecake en een appelkruimeltaart, een kruidcake is al klaar ........ het rúíkt hier in huis ....... heerlijk, echt van die huiselijke decembergeuren.
Dat lekkers is voor de bezoekers van de Sinterklaas Bee, die Jellie Jonker morgen organiseert.
Kom ook gezellig morgen naar Oosternijkerk!
~~~~~
My house is filled with the deli smells of  chocolate cake, applecrumble pie and spice cake, I am baking for the visitors of Jellie Jonker's Sinterklaas Bee.
Pop in and enjoy the Bee in Oosternijkerk, tomorrow!
Groetjes!
~~~~~
 Cheers!

3 opmerkingen:

  1. Leuk dat je ook mee gaat doen. Dochterlief en ik willen heel graag met je ruilen, hopelijk wil jij dat ook.
    Wij staan wel op de lijst maar jouw adres heb ik nog niet. Op mijn logje kan je de foto's vinden van de siggies die we tot nu toe hebben mogen ontvangen. Graag hoor ik het van je of het goed is?
    Groetjes,
    Marga♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met je give away.
    Ik zie dat het ruilen gaat beginnen !

    BeantwoordenVerwijderen