woensdag 22 februari 2012

Priegellapjes - Flimsy scraps

Hallo allemaal,
~~~~~
Hello everyone, 


 Even een klein snel geintje tussendoor, omdat ik verder niets te melden heb, behalve dat ik snipverkouden ben, maar dat zal menigeen worst wezen.
~~~~~
Just a quick, little fun thing to break the silence, since there's nothing else for me to write about, except a bad cold I caught, but I don't think that's of major interest to anybody.


Ik heb acht kleine pakketjes met priegellapjes weg te geven.
Per pakje zitten er tien vierkante lapjes in van ongeveer 7,5 cm. Van stofjes zoals op de foto.
Vrijdagochtend om 8 uur, dus 08:00 uur Nederlandse tijd, sluit de inschrijving. 
Laat een berichtje achter, of stuur een e-mail naar: musselkanaal55@knid.nl
Ik ga dan acht keer blind prikken voor een naam op de lijst van deelnemers en in de loop van vrijdagmorgen zal ik de uitslag bekendmaken.
~~~~~
 I've got eight small packages of  ten 7,5 cm. square scraps to give away;.
Fabrics are shown in the picture above:
It runs till Friday morning  8 o'clock, 8 am., 08:00 CET.
Leave a message or send me an e-mail: musselkanaal55@knid.nl
Eight names will be pointed out blindly on the list and later that day I will announce the results.

******* 

Fijne avond.
Groetjes!
 ~~~~~
 Have a nice day or evening.
Cheers!


27 opmerkingen:

  1. Wat leuk kan ik leuke huisjes van maken
    Doe dus heel graag mee.
    Spannend
    Groet joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zelfs met priegellapjes kan je heel wat maken! Een vingerhoedjesquilt bijvoorbeeld...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Van harte beterschap, inderdaad, veel mensen zijn verkouden en ziekig, maar je lapjes vind ik super! Ik doe er graag aan mee.

    Hartelijke groetjes, Jeannet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. I do hope your cold will soon be gone. Take good care of yourself.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk plan, ik doe graag mee. Hoop dat je weer snel van je verkoudheid af bent.
    Groetjes, Els Bakker

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ha dame. De koorts is omhoog geslagen lijkt wel. Rare plannen heb je als je ziek bent. Hoop voor jou dat het snel overwaait, niet voor ons ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ook ik doe graag mee.
    wat balen dat je nu verkouden bent.
    knap maar snel weer op.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dag Jeanneke, ik hou wel van een geintje dus doe graag mee. Veel beterschap. Groeten

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat leuk ik doe mee van harte beterschap Henny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. So sorry you aren't feeling well! Hope you are soon well!! Of course I would love a chance at one of the small packages of fabric squares!!! How thoughtful of you!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuk geintje! Doe graag mee hoor, de lapjes kan ik goed gebruiken voor mijn huisjes. Beterschap met de verkoudheid! Groetjes, Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wel voorzichtig met dat blind prikken hè! Niet nog meer narigheid. ;-)
    Groetjes, Ria.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Toen ik het typte, dacht ik het zelf ook al! Kijk, dat vind ik nou gein, dat jij het ook zegt :>)

      Verwijderen
  14. Heel leuk, lapjes voor de huisjes en voor een WIMmetje de vingerhoedjes.
    Beterschap wat betreft de verkoudheid.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. nou jeanneke, stop mijn naam maar in het potje ,ik wil wel een kansje wagen!ze zien er schattig uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. hoi
    ik wil ook graag meedoen.
    als beginnende quiltster heb ik nog niet zoveel lapjes.
    groetjes en beterschap van wallie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Doe niet mee hoor, maar vind het wel lieve lapjes! Groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  18. De lapjes zijn groot genoeg voor vingerhoedjes dus ik doe graag mee. Beterschap met je verkoudheid.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. ik doe graag mee, ik hou van lapjes ; )
    verzorg je maar goed !

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Sorry to hear you have a cold ... hope your feel better soon ...

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Jeanneke,
    allereerst beterschap.
    Ik waag graag een gokje voor deze mooie lapjes.
    Groeten, Janneke (jannywagenaar@live.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Veel beterschap.
    Ik hoef niet mee te dingen, want de lapjes zijn te klein voor mijn huisjes.
    Iemand anders veel succes toegewenst !

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Leuk zulke geintjes, daar hou ik wel van. Doe daarom graag mee. Maar ik wens je bij deze ook heel veel beterschap toe, vind altijd dat je zo moe word van verkouden zijn.

    groetjes,
    Marga♥

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Dag Jeanneke,

    Laat ik nou net op de valreep jouw give away zien! Ik ben
    Frankrijk en daar zit ik niet zo vaak achter de computer omdat ik zuinig moet zijn op de megabites!
    Terwijl mijn man de zolder verbouwt rommel ik met mijn lapjes om zoveel mogelijk verschillende huisjes te maken. Maar het wordt steeds moeilijker, dus vandaar dat ik graag meedoe met jouw give away.
    Gaat het al wat beter met je verkoudheid? Nog even en het is lente en dan verdwijnen al die winterse ellendes als sneeuw voor de zon.
    Hartelijke groet,
    Els G.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Oh die zijn leuk, daar wil ik wel een kansje op wagen. Lief dat je wat weg wilt geven!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ben gek van stofjes en waag graag een gokje.
    Beterschap,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen