woensdag 11 juli 2012

Kom kijken - Having a ball with bowls


 Welkom!
~~~~~
Welcome!
  De stand van zaken in het project 'Bowls with Borders':
 Patchwork klaar, met de hand gedaan!
Met de geweldige latex handschoen vingerhoeden op wijs- en ringvinger; 
zo heb ik de klus met de duim-ringvingergreep heel goed kunnen klaren.
Mijn QRR wordt ingezet voor het quilten.
Hoop vanavond van start te gaan.
~~~~
I am having a ball sewing the 'Bowls with Borders':
 Patchwork was done by hand! 
Using the latex glove fingers as a thimble on ring-finger and index-finger,
making smoothly sewing with the thumb-ring-finger grip possible.
For the quilting I'll start my QRR, hopefully tonight.
 
 *******
 Fijne avond en groetjes!
~~~~~
Enjoy your day or evening.
Cheers!
 ***

14 opmerkingen:

  1. super mooi jeanneke, ik hou van je kleuren palet ! groetjes fabienne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Great bowls , can't wait for the big reveal !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Love the fabrics you are using in this one. The bowls are wonderful!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er tóp uit hoor! De rood-blauwe kom is mijn favoriet; is denk ik geen verassing haha!
    XX

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk wordt ie!!! Ben benieuwd naar het eindresultaat.
    Groetjes van Jellie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik ben heel benieuwd naar het eindresultaat, heb eerlijk gezegd geen idee hoe het eruit gaat zien.....

    BeantwoordenVerwijderen
  7. mooie kommen...succes met doorquilten.
    groet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. They look lovely Jeanneke, very nice fabrics.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Very nice! I think we will see many variations of bowls. So fun!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ben heel benieuwd naar het eindresultaat! Ziet er nu al zo gezellig uit! Groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ziet er erg leuk uit, frisse kleuren en leuk blok. Groetjes Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ben ook heel erg benieuwd naar het eindresultaat.
    Groetjes opus 11

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat goed dat het patchen met de hand is gelukt, dat had je toch niet meer voor mogelijk gehouden, als ik me niet vergis. Je sneak peak ziet er super uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Jeetje, kijk een paar dagen niet en klaar is het bijna. Eigenlijk is het al klaar heb al een beetje gespiekt.
    Jij gaat echt als een speer.
    Wel heerlijk dat het lukt om op deze manier toch weer te HANDwerken.

    Groetjes,
    Marga♥

    BeantwoordenVerwijderen