vrijdag 26 april 2013

Vreemde vogel, die Langewinterlatelentebloeier


Welkom!
~~~~~
Welcome!






Op mijn verjaardag kreeg ik van Jellie deze mand met nog diep in de knop verscholen hyacinten cadeau.
Nu, na meer dan twee maanden, terwijl de lente al hoog en breed ook Dokkum heeft weten te bereiken, gaan ze eindelijk bloeien!
Beetje vreemde vogel, die laatbloeier...



Terwijl ik aan mijn klosjes zat te prikken,
 kwam een bekende vogel kijken, 
of er in mijn tuintje nog wat viel te bikken.


Het lukte hem een worm tussen de stoeptegels uit te pikken
en razendsnel door te slikken.


En zo kan ik met een paar keer klikken
laten zien waar ik vandaag op zit te kicken.

***



Een fijne dag verder en tot ziens.
Groetjes!
~~~~~
Enjoy your day or evening.
Cheers!


Jeanneke

*

5 opmerkingen:

  1. Het mooie lenteweer heeft er vandaag helemaal geen zin in. Hij vind het hoge noorden toch al niet zo belangrijk. Zitten ze in Limburg lekker met een vlaai op het terras hebben wij de winterjas nog gaan. Gek land hebben toch??
    Leuk die merel die heerlijk zit te smullen. Ik heb toch liever een dropje.
    Groetjes Marguerite

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wel erg mooi je narcissen. Leuke foto van de merel. Vandaag heel veel regen hier.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik kreeg begin maart een mand met narcissen en ook die bloeien nu pas! Maar ach we hebben er zolang op moeten wachten dat het nu dubbel genieten is! Fijn weekend,
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo heb je toch lang plezier van je mandje met Hyacinten.
    Mooi dat je de vogels weer op bezoek krijgt. Genieten toch
    Groetjes Frederika

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Beter laat dan nooit dat deze hyacinth gaat bloeien-kun jij er nog heerlijk van genieten.
    Zo geniet ik nu van een klein stamwilgje die bloeit na een heel jaar niets te hebben gedaan-geen blad zat er aan!
    Leuk de merel die vlak voor je neus zit te genieten van een worm.
    goed weekend
    groetjes,Truus uit Drenthe

    BeantwoordenVerwijderen