vrijdag 17 mei 2013

Lapjes Swap - Stash Swap


Welkom!
~~~~~
Welcome!



Al een paar keer heb ik nu meegedaan aan de Lapjes Swap van Marcha
en het is iedere keer weer erg leuk.
Nog nooit kreeg ik wat ik zelf al had, in mijn voorraad, verstuurd of ontvangen.





I have been participating in Marcha's Stash Swap a couple of times now and it alwas was such fun; I never received fabric I already had in my stash, received or sent out myself before.

Interested in Marcha's Stash Swap? Hop over to her blog for details.



Vandaag viel in het kader van die Lapjes Swap dit gevarieerde stapeltje van 11 
(1 bonus lapje) bij mij op de mat, gestuurd door Mieke uit Drunen.
Hartelijk bedankt, Mieke, ik ben er blij mee!


Today I received this charm(ing) variety in that Stash Swap, sent by Mieke in Drunen.
Thanks you very much, Mieke; they're really cute and lovely.

***




Omdat het uitgesproken snertweer is, maak ik vanavond asperges klaar :>)
Compleet met fijne ham, hardgekookte eieren en een lekker sausje.
Dat wordt (wel) genieten!




Since the weather is still not very Spring-like, I decided to cheer the Zondagssteek's Household up by serving asparagus with ham and  boiled eggs for dinner tonight.

***




Wat schaft de pot bij jullie vandaag? 
Naast naalden met draadjes prikken, ben ik ook gek op vorkjes prikken...

Bedankt voor je bezoek, een fijne dag verder en graag tot ziens maar weer.
Groetjes!

~~~~~

What's on your menu today?

Thanks for stopping by, have a nice day or evening and hope to see you soon.
Cheers!


Jeanneke

*


7 opmerkingen:

  1. Wat een mooie lapjes heb je gekregen Ik vind het ook elke keer weer leuk om mee te doen. Mmmmmm asperges! Voor mij wordt het avondeten een verassing! Mijn ouders verzorgen het vanavond, hoop stiekem ook op asperges. Fijn Pinksterweekend! Groetjes Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke lapjes, ook deze keer is het weer helemaal geslaagd.
    Wij eten frietjes vanavond. Asperges vind ik veel lekkerder, maar ja, traditie is traditie en vrijdagavond is hier frietjesavond.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha, leuke lapjes hoor. Ik heb deze ronde ook weer meegedaan en ben ook blij met de lapjes die ik kreeg. Dus op tijd weer inschrijven voor de volgende ronde!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Groot gelijk als het zonnetje niet schijnt, moet je het zelf laten schijnen. Vrijdag is bij ons altijd pastadag elke keer weer in een andere vorm.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een lieve lapjes.
    Hier is het op vrijdag altijd patatdag.
    Jongste moet naar zwemtraining toe en we zijn pas om 19.45 thuis om te eten. Nog 2 avonden zo laat maar dan eten we wel vers.
    Groetjes Marguerite

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ga je die lapjes ook gebruiken voor je klosjesquilt? Het wordt een leuk geheel.
    Fijne pinksterdagen!
    Groetjes, Marjo B-W

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat zijn de spelregels voor de lapjes swap ? Dat lijkt me wel leuk.

    Wij aten, hutspot met een gehaktbal.
    grtjs Mieke

    BeantwoordenVerwijderen