donderdag 6 februari 2014

Ik voelde mij niet zo Bee vandaag...

... dus van een bakkie doen op de Zondagssteek Bee is het helaas niet gekomen.

Geradbraakt, maar met grote 'prikzin', heb ik mij in de kussens op de bank genesteld,
om mijn Bonte Klosjes quilt af te maken.



Dat is gelukt, alleen de bies moet er nog omheen; een klusje dat ik dit weekend hoop te klaren. 
Dan verandert af in affo :>)

***



De Barcelona - Gaudí quilt, 
die ik als voorbeeld voor mijn Jelly Roll Workshop op 20 februari heb gemaakt, 
is door Herma machinaal gequilt.

Hier zie je hoe zij er lustig op los meanderde; ze heeft het mooi gedaan!


Deze krijgt van het weekend ook zijn biesje aangezet.

***



 Google Translate is ongemerkt op non actief gegaan hier op mijn blog en het viel niet te repareren, dus heb ik het maar verwijderd.
Dat vind ik heel vervelend.
Wie weet hoe ik een vertaalprogramma kan installeren, zodat mijn buitenlandse lezers niet meer met de foto's alleen genoegen hoeven nemen?

***



Een gezellig staartje aan de avond nog en graag tot ziens!


Jeanneke

*

Geen opmerkingen:

Een reactie posten