maandag 9 januari 2012

Nieuwe week - New week

Hallo allemaal,
~~~~~
Hello everyone,
  

 Na alle commotie, gisteren, rond het siggy archief, dat ik zo leuk met een linkje op mijn blog wilde zetten, is het me vandaag gelukt, om dat ook daadwerkelijk, helemaal zelf, voor mekaar te krijgen!
Links kun je op 'Mijn Siggies' klikken, waarna je zowaar bij mijn siggy verzameling terechtkomt. 
Iedere keer dat ik nieuwe siggies ontvang, zet ik ze direct in het archief, waar ze dus altijd vers van de pers te bekijken zijn.
Het is dus het beste, om mijn archief in de gaten te houden; daar zal iedere siggy meteen na ontvangst aan toegevoegd worden. Ik vind dat makkelijker te doen en te volgen, vergeleken bij iedere keer een update met foto's op mijn blog te zetten.
 ~~~~~
After the troubles I had yesterday building my siggy archive, I managed to complete it today, without any help, all by myself!
 On the left side of my blog is a photo link to my siggy archive, which is from there just one mouseclick away.
Every time I receive a new siggie I'll put and show it in the archive immediately.
(Your) siggy can be found overthere first and right away after I received it.  
So, it's best when you visit the archive regularly, as I won't mention every single siggy with its picture anymore in a blogpost. I thought that easier for me to do and for you to follow.

*******
  Een fijne dag verder en tot ziens.
Groetjes!
 ~~~~~
 Enjoy your day and till soon.
Cheers!

2 opmerkingen:

  1. You are very clever. Glad you got it figured out for posting in your sidebar. You are getting a wonderful collection of siggies!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wonderlijk dat het dan ineens lukt hé!
    Mooi zoals je het hebt gedaan. En de collectie siggies is prachtig.
    Groetjes, Ellie.

    BeantwoordenVerwijderen