dinsdag 28 februari 2012

Siggy Ruil - Siggy Swap

Goedenavond!
~~~~
Good evening!


Deze hele rij roffelde in tijd van een paar dagen bij mij door de brievenbus. 
Echt geweldig; allemaal even bijzonder.
En ik, ik zit iedere dag een uurtje achter de naaimachine om er een stelletje te naaien en zodoende de ruil te kunnen blijven bijbenen.

Vandaag bij de therapie in Groningen is mij nog eens duidelijk verteld, dat het echt einde verhaal is, wat de functie van de vinger / hand betreft. Geen oefeningen in de spalk meer, siliconen gel in de prullenbak, handje mag niet gepest worden, dus niet  overbelasten.
 Daar ga ik zelf alles aan doen wat ik kan, met hulp van de therapeute voorlopig nog, en als dan uiteindelijk een pijnvrij, maar stijf handwerkhandje overblijft... allà, het zij zo.
Dan ga ik lekker door met ruilen en aan de swapper, zonder al te veel handjesgewapper:>)
Dit is trouwens het laatste wat ik hier op mijn blog over mijn hand heb gezegd. 
Ik ga over tot de orde van de dag, die over het algemeen veel meer leuks en goeds inhoudt.
Hier zijn de dertien laatste Siggies:













 These thirteen Siggies are the harvest of the last couple of days. I love them all; every single one is a beauty, a masterpiece I will treasure.
I try to sew a little bunch on the machine every day, to keep up with the swap.


Today, at therapy in Groningen, it was explained to me once more that the function of the hand will not get any better. 
This is the last time I'll be mentioning that hand on this blog. 
I want to look at the bright side of life; there's so much more for me to enjoy.
Like the Siggy Swap!

*******

Bedankt voor je bezoek, de gezellige, lieve en leuke reacties altijd weer.
Een fijne avond en tot ziens!
~~~~~
Thanks for stopping by and for your sweet and kind comments.
Have a nice day or sweet dreams.
Cheers!



13 opmerkingen:

  1. Je hebt leuke Siggy's ontvangen zeg. Wauw, allemaal even speciaal.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. The Siggys are masterpieces!! Thanks for sharing!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. You are getting so very many wonderful siggies. How wonderful! I can't wait to see what other things God has in mind for you, besides exchanging siggies. One door closes but more open. Life is good my friend.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jammer van je hand, maar ik hoop dat je nu snel pijnvrij bent en toch weer een manier vind om steekjes te zetten! Wat een lading siggies heb je binnen gekregen! Groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  5. O, wat zitten er weer een mooie tussen!
    En wat neem je het dapper op van je hand.
    Laat je ook een keer Siggy's zien die jij gemaakt hebt? Of heb ik die nou juist gemist?
    Groetjes, Ria.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je wens is duidelijk en het is goed zo. Op naar andere tijden met misschien nog wel veel leuke mogelijkheden in petto!
    Met de siggy's ga je een leuke kant op, dat is zeker.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. mooi siggy's, en succes met je hand...lastig als je lijf niet mee werkt...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dit wordt vast de grootste Siggy verzameling ooit.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nu maar hopen dat je gauw pijnvrij bent. Wat een mooie sigies heb je gekregen.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Sterkte met je hand en wat een rijkdom aan siggies.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heerlijk dat, ondanks je niet veel kunt doen, deze ruil nu hebt, ik geniet mee met je

    Fijne dag groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Jeanneke, wat zijn dat allemaal prachtige siggies, en die je zelf maakt zijn ook al zo mooi. Zo vergeet je de vervelende dingen waar je toch niets aan kunt veranderen. Goed dat je je energie aan zulke leuke dingen kwijt kunt! Lieve groet, Marjo B-W

    BeantwoordenVerwijderen