donderdag 24 oktober 2013

Vandaag bood de Bee ~ Today at the Bee


Welkom!
~~~~~
Welcome!



Even snel een paar foto's van wat de Bee ons vandaag te bieden had.
~~~~~
Just a quick update on today's Bee's revelations.







Gea's Storm at Sea nadert de voltooiing.
~~~~~
 Gea's Storm at Sea growing beautifully to its finish.






Mijn Illusie ook.
~~~~~
And so does my Illusion.






En het quilten van mijn "Polaris", zoals ik hem heb gedoopt, gaat met vliegende vaart.
Moet ook wel, want.....
Dat vertel ik morgen!
~~~~~
I started quilting my "Polaris"quilt and it is going smoothly and fast.
Well, it needs to be done that fast, because.....
 I'll tell you more about that tomorrow!

***



Ik vergeet bijna het kussen, dat ik voor Jellie maakte, om mee te nemen ter demonstratie van wat je met een Charm Pack en een YoYo maker kunt doen.
Het gaat mee naar haar stand op de KreaDoe, volgende week van 30 oktober t/m 3 november.
Zaterdag 2 november gaat Mevrouw Zondagssteek voor het eerst zelf een kijkje op dat KreaDoe-feest nemen.




***




Iedereen, of je nu gaat slapen of werken, een goede nacht gewenst en graag tot morgen.
~~~~~
Enjoy your day or evening and hope to see you tomorrow.



Jeanneke

*

8 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige quilts maken jullie daar in het quiltatelier! Complimenten aan alle deelnemers.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat laat je ons weer een hoop moois zien. Ik ben weg van je kussen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is de illusie mooi.Geweldig wat voor effect je met lapjes kan bereiken.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Your illusion quilt is amazing! The Storm at Sea quilts are wonderful too. Can't wait to hear what gets revealed tomorrow!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Inderdaad, je illusie is het allermooist. Prachtige kleuren heb je gebruikt.
    Lekker ga jij hoor, heerlijk!
    groetjes
    Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat is alles mooi, je illusie is prachtig.
    Ik ben met de ooievaar voorde quilt van Oudewater begonnen.
    Quiltgroetjes Leontien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige plaatjes weer. Jouw illusie quilt wordt heel erg mooi en je hebt de storm in de rug met het doorpitten....

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi alles weer, hoe vond je de Krea-Doe feest?

    Groetjes,
    Marga♥

    BeantwoordenVerwijderen