vrijdag 6 december 2013

In Het Bee-belebons Lokaal...


...was het vandaag de zoete inval voor tien personen plus een dreumes en een peuter.
En wat hebben we weer kunnen genieten van elkaars gezelschap en heerlijke (hand)werken!

Omdat ik morgenochtend om bij achten de deur al uit moet en ik nog teenentander in te pakken heb, is er nu niet veel tijd om Jellies zeer geslaagde Bee van vandaag breed uit te meten.



Hier komen de beelden:


Er werd gehaakt... 


*




Alie laat nooit ergens gras over groeien; ook nu niet, met de kerststal uit de laatste Quiltnieuws!
Allerliefst, zoals het eruit ziet.



En is dit geen leuke kersthuizen quilt?
Ook van Alie.


*




Het hexagonnetjes projectje van Jellie 


*




De King George van Anita is van een koninklijke schoonheid.


*




De Medaillon quilt van Janny deed ons watertanden, zeg maar gerust Qwijlen



en haar Visgraat mocht er ook zijn!



*







Tjeetje, Tjitske, hoe krijg je het voor elkaar, al die mooie driehoekjes?
 En zij maakt een Dear Jane in zwart-wit-grijs...
voor iemand anders nota bene. 
Gewoon, omdat zij het zulk mooi werk vindt en ze niet alles thuis in de kast op wil stapelen.



*






Glas in lood van Anneke V.

*




Trix was bezig met haar Seven Sisters en met het schattige winterse tafereel hieronder



*





Thea's Wedding Ring, die zij maakt op de Technieken cursus bij Jellie

*





De bloem van Oma Zondagssteek is vandaag helemaal uitgekomen!
Alle draadjes, 52 in totaal, zijn ook al afgehecht.
Had niet gehoeven, want ze zitten toch aan de achter/binnenkant van de kussenhoes, maar ik ben een beetje van mijn geloof gevallen, want tot vandaag lag mij in de mond bestorven:
"Aan de achterkant wonen geen mensen".
Daar ben ik nu dus van teruggekomen en heb mijn leven gebeterd.

Een aardig voornemen voor 2014:
Voortaan wonen bij mij aan de achterkant ook wel degelijk mensen :>)

*



Vijf voor negen en ik moet nu echt als een speer verder.
Ik had na het eten al tijd verloren, doordat ik eerst naar de koopavond moest om bij de drogist een anti-kriebelhoestmiddel te kopen. Ik blaf me gek.
 Kom ik thuis met laurierdrop, omdat ik bij mijn bloedverdunners (Sintrom) niet klakkeloos alles kan gebruiken.

Als het maar helpt, want ik zie mijn geest al dwalen, morgen in de bus en trein...
Maar gaan dóé ik!

Fijne avond verder en graag tot ziens!


Jeanneke

*





12 opmerkingen:

  1. Wat zijn daar weer een leuke dingen geshowd.
    Groetjes Frederika

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Veel plezier morgen en je laat weer zulke prachtige werkstukken zien, om van te watertanden.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een hoge kwaliteit aan quilterijen laat je zien, ongelofelijk wat mooi! Dat jullie nog ergens aan toekomen om te doen, je raakt niet uitgekeken, zoveel moois!
    Veel plezier morgen, ik hoop dat je hoesten snel overgaat.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Congrats to all the ladies,any one is spectacular.Have a fun weekend!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooi !!! Leuk en gezellig ( en wijs en lief, over de achterkant; 0) had ik nog niet gehoord :0)) blogberichtje :0)

    Groetjes
    simone

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie dingen worden of zijn er op jullie bee gemaakt. Ik hoop dat de hoest gauw over is.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat is je kussen gezellig geworden, hier wordt je blij vann.
    Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hopelijk heeft de siroop geholpen en heb je minder lopen blaffen.
    Wat ontzettend mooi is je kussen geworden.
    Schitterend al die dingen die in jou Bee worden tentoongesteld.
    Dank je wel voor het laten zien.

    Groetjes,
    Marga♥

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat laten jullie weer een mooie dingen zien.
    Veel plezier vandaag en voor de rest een fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige projecten zie ik hier voorbij komen.
    Liefs, Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. O Jeanneke, ik blijf toch maar steeds mijn ogen uitkijken hier. Wat een hoop prachtigs maken jullie.
    Jouw bloem is erg fleurig geworden. Leuk om te haken, hè?
    Echt jammer dat ik te ver weg woon om ook naar je Bee te komen.
    Fijne week verder.
    Groetjes, Ria.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. I love seeing what everyone is working on. Your cushion is looking great!

    BeantwoordenVerwijderen