zondag 26 januari 2014

Kleur in Huize Zondagssteek

Welkom!


Na twee weken Zondersteek wil ik vandaag mijn naam Zondagssteek maar weer eens 
eer aandoen en de randjes 7 t/m 10 borduren.

Als dat klaar is, wil ik verder gaan met mijn haakwerk
Nu de energie mij al een tijdje ontbreekt om iets anders te doen dan lezen en handwerken,
zet ik de sokken erin met de haaknaald.

Dit zijn de toeren die ik tot nu toe gemaakt heb. 
Ze zijn zo fleurig, dat ik 'toeren' eigenlijk een beetje gewoontjes vind; 
'capriolen' komt meer in de buurt :>)



Ik gebruik de frisse kleuren uit een pakket van twintig knotjes haakkatoen, 
dat ik bij Jellie kocht en ik maak er een poppendeken van van zo'n 60 x 70 cm.

***



Een gezellige zondag gewenst en graag tot ziens!
Groetjes uit een beetje wit Dokkum.




Jeanneke

*


8 opmerkingen:

  1. Wat wordt je deken mooi en je gebruik echt mooie kleurtjes. Ik heb gewoon bolletjes gekregen van iemand met zelfs met iets verschil in dikte, die gebruik ik ervoor, of het nou een goede combi is, zal me een zorg zijn :-) Maar het zijn echt capriolen (mooie naam) die van jou. Ook met randjes per week bezig? Leuk hoor! Wat een verslaving hebben wij toch hé?

    Liefs, Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O wat is dat mooi en wat kleurig
    Fijne zondag groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kleuren, met zoiets moois op schoot word je vanzelf vrolijk, nou ja bij wijze van spreken dan....... En zie ik nu sneeuw op je tuintafel?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie vrolijk kleuren gebruik je. Daar wordt je wel vrolijk van.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat wordt je poppendeken mooi.Petje af om toch de energie op te brengen om te handwerken.
    En dan sneeuw, jullie zijn een beetje bevoorrecht.
    Sterkte en Quiltgroetjes Leontien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. So bright and cheerful for these winter days! I love it!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Beautiful colors. I have rediscovered my crochet passion in the last year or so. It is relaxing and a dropped stitch is easily repaired! I have a project in the works right now. Such a sweet little doll blanket. Hope you feel better. Take care.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nou, wij hebben het geweten vandaag hoor, daar in dat koude noorden. Al glibberend en glijdend zijn we naar onze moeder gereden en vanaf Hoogeveen was het een groot drama. Maar gelukkig we zijn weer veilig thuis, ik zal er morgen mooie foto's van plaatsen. Nu ben ik te moe en geniet ik van alle heerlijke verhaaltjes die langs komen waaronder die van jou. Toch maar even een kleurig blogje geplaatst? Nog geen verder ontwikkelingen?
    Veel sterkte
    groetjes
    Wietske

    BeantwoordenVerwijderen