vrijdag 28 maart 2014

De post bracht vandaag...


...deze kaart van een Nederlandse vriendin, gestuurd vanaf haar Franse locatie in blogland, 
met de volgens haar op mij van toepassing zijnde Engelse tekst, 
omdat zij vindt dat ik dat altijd doe.

Daar was ik even stil van.

Ik schoot gewoon vol.

Tige tank!

 Merçi beaucoup!

Thank you so much!

Heel hartelijk bedankt!

Zo'n verrassing geeft mij vleugels.


Je ziet, met die poef van mij kun je ook nog eens alle kanten op!


***



De eerste drie vliegtuigen voor de vliegtuigquilt voor Robin zijn van de werktafel in de constructiehal verhuisd naar de hangar in Huize Zondagssteek.
Ze hebben vanmiddag even mogen ruiken aan het luchtruim,
 dat er vandaag boven Dokkum stralend blauw uitzag




Het is een heel makkelijk patroon, dat vliegtuigblok;
ik heb het 'Easy Jet' gedoopt :>)

Binnenkort stijgt Easy Jet dus in formatie op vanaf Zondagssteek Airport in Dokkum.

***



Fijne avond, groetjes en graag tot ziens!


Jeanneke

*

10 opmerkingen:

  1. Wauw wat een gave quilt wordt dit! heel veel succes verder met het maken er van.Fijn weekend. Groetjes Rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk patroon! Jammwr dat mijn jongens al weer wat ouder zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lief zo'n kaartje.
    Succes met de quilt.
    grtjs Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo'n kaart is nu net de kers op de taart van het leven!
    Morgen komt Jet hier op bezoek om met haar broer te gaan paardrijden.
    Succes met jouw Easy Jet en een zonnig weekend
    groetjes,Truus uit Drenthe

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kaart, en die hangar in Dokkum is helemaal te gek! Goed weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een lieve kaart en wat worden je vliegtuigen leuk.
    De kleine man zal daar straks wel erg blij mee zijn.
    Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke, stoere vliegtuigen.

    BeantwoordenVerwijderen