vrijdag 14 maart 2014

Uitpuffen...

...en bijkomen van beslommeringen en echte zorgen gaat mij vandaag erg goed af met 
deze reuzenknot  garen van 400 gram, die ik van Martine met Sinterklaas cadeau kreeg.




Met een haaknaald op maat en in de kleur ga ik van die superbol 
een sjaal haken in de 'Puff Stitch'.



De tulpen die ik woensdag van een vriendin kreeg, 
brengen een heerlijk fris voorjaarsgevoel in huis en ook in mijn hoofd en mijn dagen.

***



Een fleurige, frisse vrijdag verder gewenst en graag tot ziens!


Jeanneke

*


6 opmerkingen:

  1. Geniet van het voorjaar en fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk, geniet er maar lekker van!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jouw bos tulpen staan er lekker fris bij-heel wat minder zijn die van mij.
    Succes met het haken van je sjaal.
    goed weekend
    groetjes,Truus uit Drenthe

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Veel haak plezier mooie wol
    Fijn weekeinden vanuit Zweden

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Haken verdrijft muizenissen.... Tenminste gedeeltelijk natuurlijk maar het maakt mij altijd rustig.. Ik denk aan je hoor , zo tussen de bezoekjes door. Vandaag maar twee afspraken en nu zit ik in een cafeetje mijn mails te lezen. Heerlijk in mijn eentje.

    BeantwoordenVerwijderen