donderdag 28 augustus 2014

Ik heb nú toch een lapje gekregen...

...een lapje, 
waarvan ik dacht er minstens een jaar op te moeten wachten,
omdat er een wachtlijst was van zes liefhebbers.

Ik heb het over zo'n lapje , hier


*


Ik ben de koning te rijk.

Morgen is de overdracht.

Dat het een begin  mag zijn van jarenlang
Nocht en Wille 
( Fries voor, vrij vertaald, Lust en Lol )
in gezondheid,
in mijn

Warmoeziersters Walhalla











***



Nu eerst nog maar even een gekochte bloemkool met nieuwe aardappelen op tafel toveren;
ze zijn bijna gaar.

Gelukkig niet de rapen....
Daar heb ik de afgelopen maand genoeg van 
op mijn bord,
voor mijn kiezen
 en 
te verteren 
gekregen.

Vandaar ook dat dubbeldikke Walhalla gevoel.

Een fijne avond gewenst en graag tot ziens!


Jeanneke

*


11 opmerkingen:

  1. Wooow, dit wilde je zo graag. Met huisje?
    Bofkont, en nu lekker van je tuintje genieten.
    Lieve groetjes Leon10

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk! En nu maar wroeten als een molletje......

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk vertoeven in de buitenlucht, zo lekker gezond. Veel plezier met je "lapje"

    Liefs, Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Jeanneke. Wat zijn rapen? Veel plezier met je tuin groeten Tony

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh wat leuk voor je, een droom die uitkomt? Leuk huisje staat er op je lapje.
    wij hebben ook jaren een lapje gehad totdat de gemeente de grond nodig had om te gaan bouwen. Mis het nog steeds, die lekkere groenten van eigen tuin en dat heerlijke bezig zijn om alles te laten bloeien en groeien
    veel plezier met je lapje
    groetjes
    Bernadette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heerlijk! En zit dat gave tuinhuisje er ook bij??
    Zie mezelf daar al zitten. Hahah... Genieten van alles wat groeit en bloeit. En op andere dagen dat manlief de hele boel aan het omspitten is. Maar als botenbezitters is een landje en varen niet zo'n goede combi. Of ben ik gewoon te lui! Ben benieuwd wat je allemaal gaat poten. Vergeten groenten lijkt me erg leuk en lekker.
    Heel veel succes met uitzoeken van zaden, knollen, stekken enz...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk en met een huisje erbij. Gefeliciteerd.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat heerlijk zeg. Daar krijg je vast en zeker veel plezier van

    BeantwoordenVerwijderen
  9. O Jeanneke, wat geweldig zo'n eigen stukje grond. Wat zul je daar een plezier van hebben de komende tijd! Heerlijke biogroente uit eigen tuin.
    Kun je in dat leuke huisje ook een stoel neerzetten om gezellig met uitkijk op de boontjes en sla te quilten? Het huisje heeft ook een prima kleur en uitstraling om je quilts op een mooie manier te fotograferen.
    Veel geluk ermee en hartelijke groeten.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh wat heerlijk, echt iets voor jou ! En dan de oost, die je zelf niet kunt gebruiken, verkopen ? Veel plezier en succes !

    BeantwoordenVerwijderen