woensdag 19 november 2014

Dealer gezocht...

...lees ik in menig reactie op mijn introductie van de Bolletjesprikker,


de borduurnaald met het minuscule bolletje op de punt, 
waar mijn borduurstershart blij van wordt
en waarmee het zo fantastisch prikken is.

Onder andere bij
zijn ze verkrijgbaar,
en wel onder de naam Bolletjesnaald.

Klik op de link en

De koerier brengt de bestelling thuis;
 je hoeft er je stoel niet eens voor uit.

Meer kan ik er niet over zeggen,
behalve dat ik bijna zeker weet, 
dat je, net als ik,
 na één keer de Bolletjesprikker gebruikt te hebben niets anders meer wilt.

Maar misschien is dat borduurjunkvooringenomenheid...

***


Wil je meeloten voor het borduur-en-geef-door-merklapje, 
geef dat dan even duidelijk aan in je reactie hier op mijn blog of in de e-mail, 
die je mij via mijn profiel kunt sturen.
Ik heb al diegenen, die reeds op de verloting gereageerd hebben 
voor de zekerheid ook op de lijst gezet, behalve als ze anders aangegeven hebben.

*

Het is erg leuk om te lezen, dat mijn schrijfsels gewaardeerd worden.
Ik dank jullie wel voor de hartelijke reacties.

*

Een fijne dag gewenst en graag tot ziens!


Jeanneke


5 opmerkingen:

  1. Mooi Jeanneke, ga direct even snuffelen bij Simone!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat je weer door gaat met je blog is even mooi. Nu krijgen we de kans het merklapje dat je maakte te zien. Wat leuk in 't rood, ik heb het indertijd in een blauwige kleur gemaakt. Zonder een bolletjesnaald. Zoiets ken ik niet, maar dat komt nog, bedankt voor de tip.

    BeantwoordenVerwijderen