zondag 31 mei 2015

Nieuw soort Vlinder(struik)

Op mijn Chlorophytum, oftewel Graslelie, 
entte ik op geheel eigen Zondagssteek wijze 
een nieuwe tak van de
 Vlinder(struik) familie


Het vouwwerk ging mooi vlot en dat gaf mijn Vlerk vleugels,
omdat hij maar een enkel steekje hoefde te prikken.


Erg leuk om te doen; dit zijn nog maar de eerste drie...
Het begin van een hele zwerm!

Het lichte vlindertje is van een kleiner, enkel lapje stof gemaakt
 en afgewerkt met de kartelschaar.
Geeft ook een heel leuk resultaat.

*

Op het blog van Chantal vind je een duidelijke

***



Bedankt voor je bezoek en de altijd zeer gewaardeerde reacties!

Een gezellige zondag verder
en
graag tot ziens!


Jeanneke

*


7 opmerkingen:

  1. Jeetje, wat is dat een schattig vlindertje! Snel even kijken hoe je zoets maakt, ik heb ook nog wel een plantje, wat wel wil promoveren tot vlinderstruik....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke vlinders en fijn dat je vlerk de steekjes goed kan maken.
    Dat wordt een mooie vlinderstruik.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wat een leukerds. Daar moet ik ook even een paar stofjes voor uitzoeken.
    Dank voor dit moois

    BeantwoordenVerwijderen
  4. So cute, and a great project. Good to hear from you.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk zeg!
    Je moet de vlinders op deze manier in huis halen, want buiten zie je ze door al die regen en wind van de laatste tijd nog niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. vind ze erg leuk, heel erg leuk ga ik zeker ook eens maken.

    Groetjes,
    Marga♥

    BeantwoordenVerwijderen