vrijdag 22 mei 2015

Uit...

...gelezen



*


Uit-spraak van Napoleon Bonaparte:

"The future destiny of the child is always the work of the mother".

*


Uit...
ga ik morgen, 
naar het verjaardagsfeest van Schattebout in Nunspeet,
gisteren werd zij 4 jaar.

Met een uit-gekiend OV-kaartje


*


Uit...
de bieb haalde ik dit boek


Een uit-komst!

*


Vandaag is het mijn beurt
 in 55+ restaurant 'Vijverlust'
voor
vrijwilligersvlwerk in uit-voering.

*



Een gezellig Pinksterweekeinde gewenst,
uit of thuis,
en graag tot ziens!


Jeanneke

*


8 opmerkingen:

  1. Nog gefeliciteerd met Schattebout en een fijne dag morgen.
    Veel leesplezier en werk ze vanmiddag.
    En natuurlijk een heel fijn Pinkster weekend.
    Liefs Leontien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijne dag morgen in Nunspeet en veel werkplekken vandaag!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, oh! Weer niet gelezen voor ik op publiceren drukte! Werkplekken moet zijn werkplezier. De IPad kiest soms voor andere woorden. Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gezellig zo'n dagje uit naar een leuk feestje. Ik ga volgende week uit uit maar daarover zal ik zondag bloggen. Het wordt een. Creatief uitje.....

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fijne verjaardag en gefeliciteerd met je kleindochter!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fijne verjaardag en gefeliciteerd met je kleindochter!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd en een fijn pinksterweekend toegewenst

    BeantwoordenVerwijderen